Is uw bestelling niet naar wens, dan kun uw de bestelling retourneren.

Er zijn wel wat punten waar u voor op moet letten:

Uw pakketje graag binnen 7 dagen retour!

Let op met make-up (vlekken) , parfum of andere nare luchtjes !

Wij geven geen was garantie , als u vragen heeft hoe u een artikel moet wassen , stel gerust uw vraag aan ons. Alvast wel een tip : Eerste keer wassen , even op de hand met een scheutje azijn erbij.

Laat de LABELS eraan zitten!

Artikelen wie hier niet aan voldoen worden NIET retour genomen en worden op uw kosten terug gestuurd naar u.

Pakketje geweigerd aan de deur of niet opgehaald bij de pickup point en uw pakketje is retour gekomen bij ons wordt uw pakketje retour geboekt exclusief de verzendkosten(het kost ons immers de retourkosten).

Vergeet niet de pakbon wie wij erbij doen voor u bij te voegen en hierop te vermelden dat u wilt retourneren ,als de pakbon er niet meer is schrijf dan uw ordernummer en wat u retour doet op een stuk papier en stopt dit in uw pakketje. Zodra wij het pakketje binnen hebben zal alles verwerkt zijn binnen 14 dagen , heeft u na 5 werkdagen geen mailtje gahad van ons ? Stuur ons dan even een berichtje naar ons , kunnen wij kijken wat er aan de hand is.

LET OP , EEN PAKKETJE RETOUR STUREN IS OP EIGEN RISICO! Wij hebben immers de retour ook zelf weer nodig ! Daarom raden wij de (vooral duurdere) pakketjes verzekerd op te sturen naar ons! Bewaar zowiezo ten aller tijden de track and trace code zodat wij na kunnen gaan waar het pakketje gebleven is . Uiteraard als de track and trace code aangeeft dat het pakketje bij ons is aangekomen gaan wij deze ook verwerken zoals aangekomen!

Wij stellen het zeer op prijs als u ook even een whatsappje naar ons stuurt over wat er mis mee is (dit is geen verplichting!)

De items waar in de titel bij staat ‘wegens sale niet retour’ mogen wel retour, dit zijn wij ook wettelijk verplicht om retour te nemen, maar zijn zo ver afgeprijst dat u bij uzelf moet nagaan dat retourneren wel de handigste oplossing is , de retourkosten zijn immers voor u.

U mag wettelijk gezien uw pakket binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen , daarentegen is 7 dagen wenselijk omdat veel artikelen seizoens gebonden zijn.

Als wij uw retour hebben ontvangen zullen wij uw item z.s.m. verwerken en moet alles binnen 14 dagen afgerond zijn.

Uw product retour sturen gaat wel op uw kosten , de bestelling wie volledig  retour komt wordt immers geheel retour geboekt inclusief de toen gemaakte verzendkosten .

Heeft u vragen ? Neem dan even contact met ons op , dit gaat via een PB via Facebook of Whatsapp

Heeft u (gedeeltelijk) betaald met Fashion cheque? Uiteraard mag uw artikel retour , u krijgt dat een cadeaubon ter waarde van wat u heeft uitgegeven van uw vvv , good4fun of Fashion cheque , dus geen geld terug. voor meer info over Fashion cheque ga naar https://www.fashioncheque.com/nl/online

Adres retourneren

Allesinmode

Einsteinweg 3

7741KP Coevorden

Klantenservice  : whatsapp of sms: +3197022320224

bellen kan natuurlijk ook maar wij kunnen u beter en sneller helpen over de chat kanalen

Email: allesinmode@hotmail.com of natuurlijk via Facebook of Messenger